IN MEMORIAM

2 07 2009

Michael

 

Pe oricine ai intreba, oriunde ai arata imaginea, toti l-ar recunoaste. Fara detalii,  doar o silueta: EL e Michael. Dincolo de culoarea pielii, dincolo de numarul de operatii estetice, ramane adevaratul Michael: geniul, muzicianul, dansatorul, show-men ul de exceptie.

Nu am putut sa scriu mai devreme, ar fi fost ca si cum as fi dat sentinta definitiva: nu mai e! Nici acum nu mi-e usor sa-mi gasesc cuvintele…

Iti multumesc, Michael ca m-ai atins cu muzica ta; iti multumesc ca mi-ai inseninat adolescenta; iti multumesc  ca te-am vazut pe scena; sunt privilegiata ca am trait in acelasi timp cu tine!

In astfel de momente as vrea sa cred ca exista ceva dupa moarte, ca nu ai disparut; doar ai plecat in alta parte si ti-ai luat locul alaturi de ceilalti titani ai muzicii…Elvis, John, Freddie…odihneste-te in pace, Peter Pan!

Cu siguranta nu vei fi uitat si muzica ta se va auzi cat timp vor fi oameni pe pamant! Cuvintele sunt goale…Noapte buna, Michael


Acțiuni

Information

Lasă un comentariu