Rosie

23 06 2009

De 3 zile avem un musafir. Bineinteles ca nu l-a invitat nimeni, da acum parca am inceput sa prindem drag de el. E un mic gecko: Rosie, micul nostru gecko   avenit de nu stiu unde, a stat o seara in bucatarie si a ramas la noi. Wa spune ca daca un gecko ramane intr-o casa, inseamna noroc; pai atunci toata Asia de Sud-Est e plina de noroc, la cate soparle sunt pe aici.

L-am botezat Rosie. Nu stiu daca femela sau mascul, da pana acum nu s-a plans. Eileen e in culmea fericirii, si o fugareste pe biata Rosie prin toata casa. Asa ca ieri, deodata, Rosie a disparut! Sa vezi jale pe ea, ca unde e soparla! A plecaaaaat (emoticon care  plange). Pana la urma a concluzionat ca Rosie a plecat la ea acasa; la noi a venit doar in vizita, dupa care s-a dus la ea acasa.

Numai ca in seara asta….Rosie s-a intors.  Sta sus pe perete, langa tavan, si la primul semn de miscare fuge si se ascunde dupa niste cutii de carton pline cu carti. Am dat cu sfantul gugal despre gecko, si am vazut ca se pot tine si in captivitate! Nu o sa ma apuc acum sa o fugaresc pe Rosie sa o bag intr-un borcan, dar putina apa tot i-am pus langa cutia ei cu carti. ( mda…am citit si despre cum sa ai grija de ei). Vestea buna e ca halesc tantari 😀  Vestea proasta e ca sunt nocturni si fac galagie 😦  Intrucat Rosie s-a cazat langa dormitorul meu, astept cu interes sa ma culc sa vad: ma trezeste sau nu?

Acțiuni

Information

One response

3 08 2012
eric

Buna, sunt un copil de zece ani. Si eu am incercat sa prind gecko. Am si prins: vreo cinci gecko. Doar unul din ei a sa aiba nume deoarece unu mi-a scapat cand am vrut sa-l pun in lesa iar ceilalti mi-au fugit din mana. Cel care are nume se numeste Alex. I-am dat acest nume deoarece nu stiu daca este mascul sau femela. Tocmai azi a trecut pe tavan.

Lasă un răspuns

