Wa revine pe pozitii

15 04 2009

A fost Songkran-ul. Anul Nou thailandez, mare sarbatoare cand toata lumea se distreaza facandu-se ciuciulete pe strada. Datorita dementilor care s-au gasit sa demonstreze fix acum, nu prea s-a simtit atmosfera  pe aici, iar orasul a fost complet amortit.

Wa a avut vacanta. De duminica pana joi dimineata, asa ca Eileen si cu mine ne-am distrat singurele.  Ne-am culcat tarziu si ne-am sculat tarziu. Si cum dormeam eu ieri dimineata bustean, nu alta, suna cineva la usa. Am deschis un oki, nefiind convinsa ca a fost pe bune si nu vis si m-am intors pe partea cealalta zicandu-mi ca oricine era o sa plece la un moment dat. Aiurea! Insista. Pana la urma imi proptesc doua scobitori la oki ca sa-i  tin deschisi, ma duc..cand colo, Wa! Nu putea intra in casa ca era lantul pus la usa 😀  Cine naiba sa isi imagineze ca bantuie Wa pe strazi la ora aia matinala. In fine, cum vine asa pleaca. Habar nu am ce si cum, in secunda 1 dupa ce am deschis usa am ajuns la loc in pat.

Aseara, cum stateam eu cu mandra de povesti, mi se pare ca aud pasi pe hol. M-a cam luat asa cu fiori pe moment, da am identificat-o repede pe aceeasi Wa care, bineinteles revenise.

Azi dimineata, in ultima ei zi  libera, cine trebaluia de zor prin casa? WA!  Manca-o-ar mama, cum a stiut ea ca nu aveam nici un chef sa spal mormanul de vase din chiuveta!

Cum era faza din Harry Potter (cine stie,cunoaste): „Domnu’, lu’ Dobby placut libertatea, da nu prea multa, lu’ Dobby placut mai mult munca, domnu’ ”  No, apai cine sunt eu sa ma pun in calea fericirii oamenilor?

 

PS:  da bine ca a venit, ca azi iar ne-am luat la tranta cu niste furnici care atentau la siropul de tuse al lui Eileen

PS2: eu , in locul ei, mai bine frecam menta pe strazi inca o zi decat sa ma intorc mai devreme la munca !

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

