Ferma de crocodili

4 04 2009

Azi am fost la ferma. Ferma de crocodili 😀  A fost o experienta inedita, avand in vedere ca ne-am plimbat printre crocodili, dinozauri, tigri si camile. Plus alte cateva lighioane pe care nu le mai insir aici. Eileen a fost in al noualea cer. Pai cum! Sa stea ea atarnata de un parapet deasupra unui lac PLIN, mai, da PLIN de crocodili. Sa vada ea cum sunt hranite reptilele astea si ce guri cascau! Si cum sa nu fie maxim fericita cand m-a facut sa ma treaca toate transpiratiile, cand a luat-o la fuga pe pasarela, mult mai repede decat puteam noi sa ne tinem dupa ea. Si cum e si mica, se strecura printre oameni si, la un moment dat, ia-o de unde nu-i! Nu pot sa spun cate ganduri nu mi-au trecut prin cap in o sutime de secunda…daca era vreo scandura rupta din parapet? Daca a ajuns la capat si cine stie ce e acolo? Poate nu mai e protectie la lac, poate s-a dus fix la apa (cum ar fi facut 100% daca ar fi avut ocazia). Brrr. Nu doresc nimanui sa experimenteze trairile astea. Bine ca nu a fost nimic si am recuperat-o in siguranta  #:-S

Am vazut si „bebe” crocodili, da nu aveau acelasi farmec comparativ cu monstrii pe care tocmai ii vazusem…am vazut si oua de crocodili la incubator (acu, sincer, nu pot sa jur ca nu erau de gaina, ca arata fix la fel, da sa ii credem pe cuvant, ca nu am vazut gaini(vii) in jur). 

Dar partea de maxima apreciere a fost plimbarea pe elefant! Atat de mult a fost gustata de pitic, incat, la final a inceput scandalul ca nu vroia jos, asa ca a mai facut o tura, ca vorba aia, a facut-o ma-sa pe elefant. Adica, de caini ii e frica, de pisici ii e frica, de camila, la fel; pana si de un amarat de ied s-a speriat; ei! de elefant nu! Ca e si mic si dragalas foc!

Topiti de soare, de sete si morti de foame am cautat un restaurant unde sa mancam. La loc de cinste in menu, bineinteles…carne de crocodil! Langa o lista cu avantajele pe care le prezinta: multe proteine, fara colesterol si fara grasime. Cum naiba sa-i rezisti? Asa ca Eileen si cu mine am mancat fara nici o jena un hamburger de crocodil si carne de crocodil in sos dulce-acrisor cu legume. Miam-miam. Super bun! Pacat ca la Carrefour nu se gaseste, ca zau ca m-as reprofila. 

Nu am vizitat chiar tot, am lasat pentru data viitoare sala dinozaurilor si pavilionul reptilelor. Nu am vazut nici luptele de crocodili, si nici showul elefantilor. Da pana in sezonul rece nici ca mai ajung pe acolo!

Acțiuni

Information

One response

12 07 2009
adra_bell

Nici nu stiam ca se mananca crocodilul….

Lasă un răspuns

