Cum doarme Eileen

17 03 2009

La un moment dat, cand era Eileen mai mica eram contrariata ca ea nu adoarme niciodata in tot felul de ipostaze amuzante. Gen mailurile alea pe care le primiti cu copii adormiti pe olita sau cu nasul in mancare.

Ei, a mai crescut copilul si a inceput si ea sa adoarma pe unde ii venea. A inceput aici:Somn usor!. Am plecat din Bucuresti, am ajuns in Bangkok si a continuat somnul asa: la desene

Acum, vad ca are obiceiul sa adoarma cand vine de la gradinita. Probabil ca este atat de obosita incat chiar nu ii mai pasa in ce pozitie este: pe o parte, cu capul pe pat, genunchii indoiti si picioarele pe perete! Uau! Nu am poze, datr cu proxima ocazie ii fac un a si o pun aici.

Iar azi a fost TOTALA!  A adormit cu mine, sau mai bine zis PE mine: eu stateam pe o parte, iar ea s-a asezat de-a curmezisul meu, cu burta pe mijlocul meu si capul in jos cu fata la cearsaf!  Am ramas fara cuvinte…

Ce a zic, Eileen a mea e unica 😀

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

