Cultul personalitatii…regale

15 03 2009

Inainte sa vin aici am tot fost „avertizata”, ma rog, pusa in garda de faptul ca familia regala este venerata aici, si ca in nici un caz sa nu zic ceva naspa de ei ca se lasa cu chestii grele. Mi-a ajuns la ureche si cuvantul „inchisoare”. Adevarul e ca ce am eu cu oamenii? Sa iubeasca pe cine vor….da chestia cu sshhh, nu spune, taci…mi-a adus asa aminte de perioada noastra de glorie cand trebuia sa-i iubim pe tovarasi volens-nolens.  Si mai ales sa nu spunem nimic contra lor. Asta chiar ca a fost un deja vu neplacut…Pentru cineva obisnuit acum sa injure liber pe cine vrea, asta poate fi  destul de greu de digerat. Adica ce? Acasa pot sa-l injur pe Basel iar aici nu pot spune nici macar ca mi s-a luat de cate poze cu cuplul regal vad peste tot? Si nu exagerez: PESTE TOT : la universitati la  intrare, in parcuri, in magazine, la metrou, in biroul administratorului de bloc…la budele publice nu stiu, ca n-am fost.

Azi, pe autostrada, ce admiram si eu zgarie norii din oras ca bam! ditamai bannerul cu fericitul cuplu. Mai, da mare, sa fie siguri ca nu-i rateaza nimeni. Intorc capul…din nou. Tot ei, da la o alta varsta. Deja m-am resemnat, incerc sa ma uit la ei ca la un poster cu Brad Pitt (da, stiu ca e o comparatie nefericita)

Da faza cea mai tare a fost cand mi-am dat seama ce inseamna adoratia adevarata…cand am vazut la un tip oarecare, ca wallpaper pe mobil, poza cu Majestatea Sa Regele !! Si uite asa mi-am dat seama ca noi, romanii, nu l-am iubit cu adevarat pe tovarasu’…hai, sa ridice mana cati dintre voi aveau chiloti cu Ceausescu?  Sau, si mai bine si mai actual: cati vi l-ati tatuat pe fund pe Popey  Basel?

Acțiuni

Information

One response

15 03 2009
Lapona Antigel

Pai maica…. ne apropiem si noi cu pasi repezi. Da’ nu cu Baselu’. Ia incearca sa zici ceva in Ro de patriarhu’ daniel si gasca. Wallpaper cu regele? Hehe, eu stiu o zana religioasa care il are pe Dan Puric drept avatar pe mess:D
F faine scrierile, tine-o tot asa!

Lasă un răspuns

