NOI

14 03 2009

 

Eileen, nascuta pe 18 iulie 2006.  Eileen     Raspunde de asemenea la poreclele: iubita, pisoi, sufletel

mami, tu esti copil mic sau mare?

nuuuuuu, eu sunt fetita!

Eu: Alexandra, nascuta acu ceva vreme  Alexandra

Scoli (o parte): facultatea de sociologie-psihologie si ceva cursuri dupa aia

Cu ce ma ocup: cu alchimia 😀  caut formula magica sa-mi cresc fata sanatoasa,fericita, libera, independenta si fara  (prea multe) traume psihice

Planuri de viitor: habar nu am. Deocamdata analizez…poate ceva cu copiii abuzati…ramane de vazut

Acțiuni

Information

8 responses

1 12 2012
Alexandra

draga Georgiana, nu , nu mai suntem in Bangkok, am plecat de acolo in 2010. Poti incerca sa intri pe pagina lui Mihnea (o gasesti pe blog) si sa il contactezi pe el, e foarte dragut si sunt sigura ca o sa te ajute. Scuze de intarziere, nu am mai intrat pe blogul asta de ani de zile!

30 06 2012
gia

Buna ziua sunteti in bangkok?Cum as putea sa va contactez o adresa de email cumva ?multumesc

19 04 2009
Alexandra

Am trimis mail pe formularul de la contact, pe site-ul asociatiei.

19 04 2009
Enona Chiriac

Adevarat a inviat!
Draga Alexandra, presupun ca a incercat cu bannerele care sunt un site-ul Inima Copiilor. Eu am reusit scriind intr-un widget de tip text codul aferent unui banner- daca asa nu merge te rog mult sa-mi scrii (eventual pe email) o adresa de email unde sa-ti pot trimite o imagine.
Iti multumim tare mult pentru ajutor.

19 04 2009
Alexandra

Hristos a Inviat!
Draga Enona, ajutorul meu e insignifiant, dar facut din inima. Sper sa pot ajuta curand si cu ceva material, nu doar prin postarea unui link pe blog.
Am vrut sa atasez un banner, (o imagine are un impact mult mai puternic), dar nu am reusit. Nu stiu de ce…crezi ca as putea primi un banner facut in alt format? Poate asa as reusi…
Multa lumina si putere sa duceti proiectul la bun sfarsit!

19 04 2009
Enona Chiriac

Draga Alexandra,

iti scriu in numele Asociatiei Inima Copiilor.

Iti multumim pentru ca te-ai implicat in proiectul nostru mentionand site-ul Asociatiei.
Ajutorul primit si din partea ta ne bucura si ne face sa credem ca vom putea duce la capat cu succes proiectul nostru.

Paste fericit tie si celor apropiati si sa ai o primvara frumoasa impreuna cu Eileen!

Cu drag
Inima Copiilor

20 03 2009
Alexandra

Te astept si aici, si pe mail cu pareri, idei si ….laude. Criticile vor fi banate din start . Glumesc :D. Te pup. De restul ce mai stii?

19 03 2009
Ana Popescu

draga mea,
placuta surpriza sa te vad pe blog-ului Anei:) si ma bucur!!
recuperez cu tine.. imediat.. sa vad ce zici pe aici.
inteleg ca sunteti bine, si asta e tot ce conteaza.

ne auzim curand. daca vrei, pe email sau aici pe blog!

te imbratisez!!
Ana (alchimistulmic)

Lasă un răspuns

